محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

جدیدترین مطالب سایت

تشریح و راهنمای کامل بازاریابی نقشه گوگل - سلکتک

بازاریابی نقشه گوگل ، استراتژی ها و مزیت آن بازاریابی نقشه گوگل یکی از واضح ترین و در دسترس ترین فرصت های بازاریابی محلی است . این به کاربران و مخاطبان شما این امکان را میدهد با جستجو در گوگل و گوگل مپ شما را پیدا کنند . در این پست قصد داریم به شما نشان دهیم چطور با گوگل مپ ...

تشخیص و بررسی کیفیت محتوا توسط گوگل - سلکتک

گوگل چگونه کیفیت محتوا را تشخیص میدهد ؟ هنگامی که حرف از کیفیت محتوا یا Content quality در میان است منظورفاقد غلط املایی ، از نظر دستوری درست ، پوشش کامل موضوع و جذابیت خاص و گیرنده است . نوشتن محتوای باکیفیت بسیار ضروری است زیرا حدود 60 درصد از کاربران و مشتریان از وب سایت های با ...

نرخ پرش و روش های بهبود و کاهش آن - سلکتک

استراتژی های رسیدن به نرخ پرش پایین تر ضریب بازگشت یا نرخ پرش به تعداد کاربرانی گفته میشود که پس از ورود به سایت شما بدون مشاهده صفحات دیگر از آن خارج میشوند . هرچه رتبه سایت شما بالاتر و وبسایت شما دارای ارزش بیشتر باشد به طور طبیعی کلیک های بیشتری را دریافت خواهید کرد ...

پرکاربردترین و بارزترین افزونه های کروم - سلکتک

برترین افزونه های کروم برای بهبود بازاریابی همانطور که در کسب وکارهای صنعتی خود به ابزارها نیازدارید برای کار در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ و کار با وب سایت ها و موتورهای جستجو به مواردی چون افزونه های کروم نیازدارید . در هر شغل و تجارتی ابزارها را نمیتوان انکار کرد . ابزارهای ...

رتبه بندی الکسا و بهبود آن برای کسب و کار خود - سلکتک

رتبه بندی الکسا و تاثیر بهبود آن بر تجارت هر کسب و کاری به خوبی میداند که رتبه بندی عالی در موتورهای جستجو بسیار مهم است . برای یک مدیر وب سایت درک سیستم رتبه بندی الکسا حیاتی است . اگر شما در نتایج موتور جستجو نیستید پس جذب مشتری کار بسیار دشواری است . رتبه بندی Alexa نوعی از رتبه ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما