جدیدترین مطالب سایت
بازاریابی نقشه گوگل ، استراتژی ها و مزیت آن بازاریابی نقشه گوگل یکی از واضح ترین و در دسترس ترین فرصت های بازاریابی محلی است . این به کاربران و مخاطبان شما این امکان را میدهد با جستجو در گوگل و گوگل مپ شما را پیدا کنند . در این پست قصد داریم به شما نشان دهیم چطور با گوگل مپ ...
گوگل چگونه کیفیت محتوا را تشخیص میدهد ؟ هنگامی که حرف از کیفیت محتوا یا Content quality در میان است منظورفاقد غلط املایی ، از نظر دستوری درست ، پوشش کامل موضوع و جذابیت خاص و گیرنده است . نوشتن محتوای باکیفیت بسیار ضروری است زیرا حدود 60 درصد از کاربران و مشتریان از وب سایت های با ...
استراتژی های رسیدن به نرخ پرش پایین تر ضریب بازگشت یا نرخ پرش به تعداد کاربرانی گفته میشود که پس از ورود به سایت شما بدون مشاهده صفحات دیگر از آن خارج میشوند . هرچه رتبه سایت شما بالاتر و وبسایت شما دارای ارزش بیشتر باشد به طور طبیعی کلیک های بیشتری را دریافت خواهید کرد ...
برترین افزونه های کروم برای بهبود بازاریابی همانطور که در کسب وکارهای صنعتی خود به ابزارها نیازدارید برای کار در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ و کار با وب سایت ها و موتورهای جستجو به مواردی چون افزونه های کروم نیازدارید . در هر شغل و تجارتی ابزارها را نمیتوان انکار کرد . ابزارهای ...
رتبه بندی الکسا و تاثیر بهبود آن بر تجارت هر کسب و کاری به خوبی میداند که رتبه بندی عالی در موتورهای جستجو بسیار مهم است . برای یک مدیر وب سایت درک سیستم رتبه بندی الکسا حیاتی است . اگر شما در نتایج موتور جستجو نیستید پس جذب مشتری کار بسیار دشواری است . رتبه بندی Alexa نوعی از رتبه ...